• 27-06-2015, 16:49:11
    #28
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar domainlerini yenilemem gerekecek oluşacak herhangi bir sorun için konunun takibindeyim


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Zamanin varken transfer et domainleri, bekleyipte rezil olma. Paran var odeme yapamiyosun, tek iletişim yolun musteri hizmetleri.
  • 28-06-2015, 23:03:26
    #29
    JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanin varken transfer et domainleri, bekleyipte rezil olma. Paran var odeme yapamiyosun, tek iletişim yolun musteri hizmetleri.

    Hocam nasıl transfer ediyoruz bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiniz?


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • 28-06-2015, 23:05:00
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    transfer ederkende hata alırsın o zaman da transfer etmez tek çözüm telefon ile arayıp destekle görüşmek tecrübe ile sabittir
  • 29-06-2015, 00:31:05
    #31
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl transfer ediyoruz bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiniz?


    Sent from my iPad using Tapatalk
    ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.
  • 29-06-2015, 00:32:41
    #32
    JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.

    Hocam uzatma için ne kadar verdiniz 37.50 tl mi?


    Sent from my iPad using Tapatalk

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:08 --

    TRooPER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    transfer ederkende hata alırsın o zaman da transfer etmez tek çözüm telefon ile arayıp destekle görüşmek tecrübe ile sabittir

    Hocam ingilizcem hiç yok nasıl anlaşamaz


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • 29-06-2015, 14:23:02
    #33
    evt arkadşlar bu ödeme sorununu başka türlü nasıl çözeriz yada transfer ederiz
  • 30-06-2015, 17:38:17
    #34
    JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.
    hocam siz ne kadar uzattınız? birde uzattık diyelkim uzattıktan sonra transfer edemezmiyiz?