Serfiraz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Networksolutions ödeme hatası
33
●4.392
- 28-06-2015, 23:03:26JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl transfer ediyoruz bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiniz?
Sent from my iPad using Tapatalk - 29-06-2015, 00:31:05ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2015, 00:32:41JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uzatma için ne kadar verdiniz 37.50 tl mi?
Sent from my iPad using Tapatalk
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:08 --
TRooPER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ingilizcem hiç yok nasıl anlaşamaz
Sent from my iPad using Tapatalk - 30-06-2015, 17:38:17hocam siz ne kadar uzattınız? birde uzattık diyelkim uzattıktan sonra transfer edemezmiyiz?JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
