Hocam nasıl transfer ediyoruz bir türlü çözemedim yardımcı olabilirmisiniz?
Sent from my iPad using Tapatalk
ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.