JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.

Hocam uzatma için ne kadar verdiniz 37.50 tl mi?


Sent from my iPad using Tapatalk

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:08 --

TRooPER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
transfer ederkende hata alırsın o zaman da transfer etmez tek çözüm telefon ile arayıp destekle görüşmek tecrübe ile sabittir

Hocam ingilizcem hiç yok nasıl anlaşamaz


Sent from my iPad using Tapatalk