ben transfer etmeye çalıştım bende edemedim. transfer mailleri gelmedi. En son musteri hizmetlerine kart bilgilerini verip onlara ödeme yaptırarark domainleri uzattırdım. o şekilde kurtuldum.
Hocam uzatma için ne kadar verdiniz 37.50 tl mi?
Sent from my iPad using Tapatalk
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:08 --
transfer ederkende hata alırsın o zaman da transfer etmez tek çözüm telefon ile arayıp destekle görüşmek tecrübe ile sabittir
Hocam ingilizcem hiç yok nasıl anlaşamaz
Sent from my iPad using Tapatalk