Neyse, hayirlisi diyeyim, ne diyeyim.
NSciler artık yeter ama
96
●4.403
- 15-08-2014, 11:33:46Sana sözüm yok regle senTolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam ben pahalıya reglesinler demeye çalışmıyorum burada. Boş domainler regliyorlar sonra piyasayı berbat ediyorlar. Açık arttırmaların çoğuna bakın nerdeyse NS domainleri doluAlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 11:39:341 liraya alınan Çöp domainleri sektöre sürerek, piyasayı düşürenlere laf ediyorsunuz büyük ihtimalle
- 15-08-2014, 11:42:25Misafirmassax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam oda birşey mi. 3 aylık domaine 2k fiyat isteyenler var piyasada. Bu alanadı madem bu kadar değerli, diğer uzantıları neden boş ? Neden yıllardır kimse almamış diye sorası geliyor insanın. Ama serbest piyasa, isteyen istediği fiyattan satar domainini.
Daha dün aktif konusu vardı birinin, idn domainleri topluyor adam. rtehavalimani.xom'u da almış. Alır almaz da satmaya kalkıyor. Bu tür şeyler normal. - 15-08-2014, 11:43:18Arkadaşın bahsettiği şu 1TL'ye alıyorsunuz iyi hoş ama niye 5TL'ye satıyorsunuz. Normalde reg fiyatı 20TL olan domaini neden 5TL'ye satıp Godaddy, IHS, natro, name de ki domainlerin satışına mani oluyorsunuz demek istiyor. İnsanlar cafe'de çay satışı yapıyormuş gibi sürümden kazanma çabasında. Piyasanın allak bullak olması ise alıcıların her zaman netsol'deki domainlere 1TL'den aldın emek yok gözüyle bakması. Kimse bilmez onun ardında yatan saatlerce olan araştırmaları, senin ileriye dönük yatırımını. Aslında reglenen domainin değeri her zaman aynıdır. Siz ona site kurduktan sonra zaten o isimle girer insan. Bir sitenin aaa netsol'de bunun domaini artık bu siteyi kullanmayalım dediğini gördünüz mü. Ezdirmeyin kendinizi. Sadece sağlam niteliğinde olan domainleri alın atın alanadlari.com veya kendi portföy tanıtımınızı yapın. Alıcılar gitsin siz 5TL için alıcıya gitmeyin
- 15-08-2014, 11:43:39Yok anlamaigim konu su, cop domaini almasinin bana sana ne zarari olur, onu anlamiyorum, aliyosa adam aliyodur. satmaya kalkiyosa cop domaini kimse almaz ki zaten, ya da alsa nolur. NS domainleri doldu demissin de, NS domaini nedir kimassax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain domaindir yani cop olmayan cok iyi bi jenerik domain bul, onu da 50cente alirsin ki?
hakikaten anlamadim kastedilen seyi, ya hakkaten yorgunum, ya da bi yerde bi kopukluk oluyor
- 15-08-2014, 11:46:11Hocam domainin yaşı bence isminin önüne geçmemeli. Ben bir kaç abimden gördüm kendi backorder yaptığı domaini manuel olarak almış adam. Yani hergün binlerce domain düşüyor ve siz bu domaine 3 aylık diyip, silip atamazsınız. Her kesin projesi farklıdır. Kulağına hoş gelir en saçma domaine bile binlerce TL para dökebilir. Ben yeni reglediğim domaini 1 gün sonra 500TL'ye sattığımı biliyorum.yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 11:48:56aynen mesela ben markadukkan[dot]com u regledim 2 hafta oldu daha 13.500 istiyorum. Ama sadece istiyorum. Satabilir miyim? SatamamyakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle