Hocam oda birşey mi. 3 aylık domaine 2k fiyat isteyenler var piyasada. Bu alanadı madem bu kadar değerli, diğer uzantıları neden boş ? Neden yıllardır kimse almamış diye sorası geliyor insanın. Ama serbest piyasa, isteyen istediği fiyattan satar domainini.
Daha dün aktif konusu vardı birinin, idn domainleri topluyor adam. rtehavalimani.xom'u da almış. Alır almaz da satmaya kalkıyor. Bu tür şeyler normal.
aynen mesela ben markadukkan[dot]com u regledim 2 hafta oldu daha 13.500 istiyorum. Ama sadece istiyorum. Satabilir miyim? Satamam