massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş domainler regliyorlar sonra piyasayı berbat ediyorlar. Açık arttırmaların çoğuna bakın nerdeyse NS domainleri dolu
Yok anlamaigim konu su, cop domaini almasinin bana sana ne zarari olur, onu anlamiyorum, aliyosa adam aliyodur. satmaya kalkiyosa cop domaini kimse almaz ki zaten, ya da alsa nolur. NS domainleri doldu demissin de, NS domaini nedir ki domain domaindir yani cop olmayan cok iyi bi jenerik domain bul, onu da 50cente alirsin ki?

hakikaten anlamadim kastedilen seyi, ya hakkaten yorgunum, ya da bi yerde bi kopukluk oluyor