Arkadaşın bahsettiği şu 1TL'ye alıyorsunuz iyi hoş ama niye 5TL'ye satıyorsunuz. Normalde reg fiyatı 20TL olan domaini neden 5TL'ye satıp Godaddy, IHS, natro, name de ki domainlerin satışına mani oluyorsunuz demek istiyor. İnsanlar cafe'de çay satışı yapıyormuş gibi sürümden kazanma çabasında. Piyasanın allak bullak olması ise alıcıların her zaman netsol'deki domainlere 1TL'den aldın emek yok gözüyle bakması. Kimse bilmez onun ardında yatan saatlerce olan araştırmaları, senin ileriye dönük yatırımını. Aslında reglenen domainin değeri her zaman aynıdır. Siz ona site kurduktan sonra zaten o isimle girer insan. Bir sitenin aaa netsol'de bunun domaini artık bu siteyi kullanmayalım dediğini gördünüz mü. Ezdirmeyin kendinizi. Sadece sağlam niteliğinde olan domainleri alın atın alanadlari.com veya kendi portföy tanıtımınızı yapın. Alıcılar gitsin siz 5TL için alıcıya gitmeyin