Hocam oda birşey mi. 3 aylık domaine 2k fiyat isteyenler var piyasada. Bu alanadı madem bu kadar değerli, diğer uzantıları neden boş ? Neden yıllardır kimse almamış diye sorası geliyor insanın. Ama serbest piyasa, isteyen istediği fiyattan satar domainini.
Daha dün aktif konusu vardı birinin, idn domainleri topluyor adam. rtehavalimani.xom'u da almış. Alır almaz da satmaya kalkıyor. Bu tür şeyler normal.
Hocam domainin yaşı bence isminin önüne geçmemeli. Ben bir kaç abimden gördüm kendi backorder yaptığı domaini manuel olarak almış adam. Yani hergün binlerce domain düşüyor ve siz bu domaine 3 aylık diyip, silip atamazsınız. Her kesin projesi farklıdır. Kulağına hoş gelir en saçma domaine bile binlerce TL para dökebilir. Ben yeni reglediğim domaini 1 gün sonra 500TL'ye sattığımı biliyorum.