• 25-11-2008, 09:54:21
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Konu eski ama bende yazmak istedim,

    Domain konusunda hiç tavsiye etmiyorum.Dünden beri 4-5 mail gönderdim.Sabah cevap gelmiş domain kilidi kalktı diye.Ulen hani kalkmıştı bi whois çektim çıplak şekilde kilitli yazıyor.
  • 25-11-2008, 11:51:35
    #20
    Arslanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu eski ama bende yazmak istedim,

    Domain konusunda hiç tavsiye etmiyorum.Dünden beri 4-5 mail gönderdim.Sabah cevap gelmiş domain kilidi kalktı diye.Ulen hani kalkmıştı bi whois çektim çıplak şekilde kilitli yazıyor.
    Bazen whois bilgileri geç düşebiliyor ekrana.

    Kaldırmış olabilirler gerçekten de.
  • 25-11-2008, 18:41:25
    #21
    Üyeliği durduruldu
    forum kurallarında 1 seneyi aşmış konulara mesaj yazılmaz diye bir kural göremedim !

    domain kilit işlemini kendin yapabiliyorsun panelinden ama transfer olayı sakat...

    isimtescil her girişimde böyle bir mail adresi yok diyip durduğundan markumdan aldım acil alacağım domaini....
  • 30-12-2008, 11:39:25
    #22
    Flashmakro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Degerli arkadaşlar markum net bi domain aldım bi sorun oldu domain hesabıma gecmedi aktif olmadı paranın geri iadesini istedim fakat yapacaz dediler 3 ay salladılar actıgım telefon konusmaları konturlar domain parasını gecti bende bi daha töbe dedim benden demesi benim 82 yakın isimtescil de orayı tavsiye ederim markumdan uzak dur derim

    İsim ve şirket kötülemek degil başıma gelen bi gercek olay dolayı

    Benden demesi
    bende boşta gözüken bir domain aldım aradan bir gün geçti aktif olmadı. Mail attım tv.tr yeni başlandı 2-3 gün sürebilir dendi, sonra başka yerden who is çektim oda ne site başkası adına kayıtlı mail attım onlar bizden önce başvuru yapmış paranızı iade mi edelim hesabınızda mı kalsın dendi iade dedim aradan bir aydan fazla geçti tık yok 10 yakın mail attım dönmediler dün ve bugun tel ile görüşüp hesaba para olarak aktarmalarını söyledim, şimdi hesabımda para iadeye kalsa daha çok beklerdim, geçen yıl ki mesajlarda anında ns yönlenmleri aktif demiş şuan 12 saati rahatlıkla buluyor ns yönlenmesi, fırsatını bulursam taşımayı düşüüyorum domainleri
  • 30-12-2008, 13:15:23
    #23
    ben memnunum..........
  • 30-12-2008, 13:18:13
    #24
    Flashmakro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Degerli arkadaşlar markum net bi domain aldım bi sorun oldu domain hesabıma gecmedi aktif olmadı paranın geri iadesini istedim fakat yapacaz dediler 3 ay salladılar actıgım telefon konusmaları konturlar domain parasını gecti bende bi daha töbe dedim benden demesi benim 82 yakın isimtescil de orayı tavsiye ederim markumdan uzak dur derim
    İsim ve şirket kötülemek degil başıma gelen bi gercek olay dolayı
    Benden demesi
    Flashmakro aynı sorunları bende de yaşamıştım. Domaini hesabıma geçirmemişlerdi. Host parasını geri istedim cevap vermediler bende ihtarname çektim paşa paşa veriyorlar ozaman. Ayrıca host markumdayken çoluk çocuk sitenize saldırıyor ve indeks atıyorlar benden söylemesi.
  • 30-12-2008, 19:18:24
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitemizi yaklaşık 4 aydır markumda barındırıyoruz ara ara MySQL kesintileri oluyor. Bir ticket açtım aradan 15 gün geçti tık yok.
    Alıntı
    Ayrıca host markumdayken çoluk çocuk sitenize saldırıyor ve indeks atıyorlar benden söylemesi.
    Bu olayla karşılaşmadık markumda ama bir defa takvim açığından faydalanıp açıklarınızı kapatın diye randevu yazmışlar misafir kullanıcılardan biri. Halen aklıma geldikçe hayret ediyorum takvime misafir olarak girip nasıl randevu yazdılar. İzinler konusunda bi' sorun da yoktu
  • 20-03-2009, 14:30:03
    #26
    2 senedir çalışıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım mail ile sorun vb istek ve şikayetleri değerlendirmeye alıyorlar forum+portal sistem kurucaktım onuncu günde vazgeçtim parayı banka yoluyla almak biraz vakit kaybettirecekti geri ödeme ben domain bakiyeme eklettirdim bence iyi bir firma dns lerin çok hızlı yönlenmesi gerçekten güzel transfer olayını ise kullanıcıya bırakmamaları da mantıklı bilen var bilmeyen var onu da mail en kötü ihtimal telefonla gerçekleştirtebiliyorsunuz zaten.Şuan 1 e ticaret sistemi hazırlıyorum hostingi markum dan e ticaret hosting paketi alacağım yogunkugu az olan yerlerde barındırıyorlar bu yüzden site performansı iyi oluyor tavsiye ederim bu firmayı.
  • 20-03-2009, 14:48:37
    #27
    3 domainim var ve memnunum problem yaşamadım.Sadece bir domain taşıma işlemi hariç.