Konu eski ama bende yazmak istedim,
Domain konusunda hiç tavsiye etmiyorum.Dünden beri 4-5 mail gönderdim.Sabah cevap gelmiş domain kilidi kalktı diye.Ulen hani kalkmıştı bi whois çektim çıplak şekilde kilitli yazıyor.
Bazen whois bilgileri geç düşebiliyor ekrana.
Kaldırmış olabilirler gerçekten de.