Flashmakro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Degerli arkadaşlar markum net bi domain aldım bi sorun oldu domain hesabıma gecmedi aktif olmadı paranın geri iadesini istedim fakat yapacaz dediler 3 ay salladılar actıgım telefon konusmaları konturlar domain parasını gecti bende bi daha töbe dedim benden demesi benim 82 yakın isimtescil de orayı tavsiye ederim markumdan uzak dur derim
İsim ve şirket kötülemek degil başıma gelen bi gercek olay dolayı
Benden demesi
Flashmakro aynı sorunları bende de yaşamıştım. Domaini hesabıma geçirmemişlerdi. Host parasını geri istedim cevap vermediler bende ihtarname çektim paşa paşa veriyorlar ozaman. Ayrıca host markumdayken çoluk çocuk sitenize saldırıyor ve indeks atıyorlar benden söylemesi.