Degerli arkadaşlar markum net bi domain aldım bi sorun oldu domain hesabıma gecmedi aktif olmadı paranın geri iadesini istedim fakat yapacaz dediler 3 ay salladılar actıgım telefon konusmaları konturlar domain parasını gecti bende bi daha töbe dedim benden demesi benim 82 yakın isimtescil de orayı tavsiye ederim markumdan uzak dur derim
İsim ve şirket kötülemek degil başıma gelen bi gercek olay dolayı
Benden demesi
bende boşta gözüken bir domain aldım aradan bir gün geçti aktif olmadı. Mail attım tv.tr yeni başlandı 2-3 gün sürebilir dendi, sonra başka yerden who is çektim oda ne site başkası adına kayıtlı mail attım onlar bizden önce başvuru yapmış paranızı iade mi edelim hesabınızda mı kalsın dendi iade dedim aradan bir aydan fazla geçti tık yok 10 yakın mail attım dönmediler dün ve bugun tel ile görüşüp hesaba para olarak aktarmalarını söyledim, şimdi hesabımda para iadeye kalsa daha çok beklerdim, geçen yıl ki mesajlarda anında ns yönlenmleri aktif demiş şuan 12 saati rahatlıkla buluyor ns yönlenmesi, fırsatını bulursam taşımayı düşüüyorum domainleri