• 14-08-2010, 18:19:31
    #10
    Türkiyem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ JENERİK BİR DOMAİN DEGİLSE FAZLA ALMAMALARI GEREKİR İSİMTESCİL'DE FERHAT BEY VAR KENDİSİ İLE GÖRÜSÜN BU KONU HAKKINDA SİZE YARDIMCI OLACAKTIR YADA E-MAİL YOLU İLE ULASIN DERİM ferhat@isimtescil.net den ulasın kendisine e-mal ile
    Teşekkür ediyorum hemen iletişime geçiyorum
  • 14-08-2010, 22:21:22
    #11
    Bugünden itibaren isimtescilde domain bırakmama kararı aldım.

    Bir domainim vardı. Süresi 6 gün önce geçmiş. Şans eseri farkedip cüzi bir fiyata kurtardım.(Sabah 8 den beri parktan çıkamadı.) Sonra ticket açtım, mail bilgilendirmesini düzenleyin, domainlerimiz boşa düşüyor diye. Verilen cevap çok komikti. Spam kutunuza bakın 1 ay önce mail gönderdik.

    Şu ana kadar çalıştığım tüm firmalar son 15 gün, son 7 gün ve son gün bildirim maili gönderir. İsimtescil 1 ay önce bir mail göndermiş. (Gelip gelmediği mechul)
  • 14-08-2010, 23:46:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hala isimtescil kullanan var mı?
  • 15-08-2010, 00:15:42
    #13
    Resellerclub'ta domainin süresi bittikten sonra 40 gün yenileme hakkınız var. Aynı fiyattan yenileme yapabiliyorsunuz.

    Fakat firmalar kendi sözleşmelerinde nasıl yazmışlarsa o şekilde işlem yapıyorlar.
  • 15-08-2010, 00:18:07
    #14
    BEn sadece kaza eseri isimtescilden almıştım. Daha almak mı? Yada üye girişi yapmak mı töbeee. Domainimi geri alır başka firmaya transfer eder üyeliğimide hiç kullanmam kendi kendileri ile köşe kapmaca oynasınlar.
  • 15-08-2010, 00:19:55
    #15
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala isimtescil kullanan var mı?
    Başbakan bile kullanıyor.