Türkiyem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İsimtescil...
14
●1.078
- 14-08-2010, 22:21:22Bugünden itibaren isimtescilde domain bırakmama kararı aldım.
Bir domainim vardı. Süresi 6 gün önce geçmiş. Şans eseri farkedip cüzi bir fiyata kurtardım.(Sabah 8 den beri parktan çıkamadı.) Sonra ticket açtım, mail bilgilendirmesini düzenleyin, domainlerimiz boşa düşüyor diye. Verilen cevap çok komikti. Spam kutunuza bakın 1 ay önce mail gönderdik.
Şu ana kadar çalıştığım tüm firmalar son 15 gün, son 7 gün ve son gün bildirim maili gönderir. İsimtescil 1 ay önce bir mail göndermiş. (Gelip gelmediği mechul) - 15-08-2010, 00:19:55Başbakan bile kullanıyor.kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle