Türkiyem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ JENERİK BİR DOMAİN DEGİLSE FAZLA ALMAMALARI GEREKİR İSİMTESCİL'DE FERHAT BEY VAR KENDİSİ İLE GÖRÜSÜN BU KONU HAKKINDA SİZE YARDIMCI OLACAKTIR YADA E-MAİL YOLU İLE ULASIN DERİM ferhat@isimtescil.net den ulasın kendisine e-mal ile
Teşekkür ediyorum hemen iletişime geçiyorum