Bugünden itibaren isimtescilde domain bırakmama kararı aldım.

Bir domainim vardı. Süresi 6 gün önce geçmiş. Şans eseri farkedip cüzi bir fiyata kurtardım.(Sabah 8 den beri parktan çıkamadı.) Sonra ticket açtım, mail bilgilendirmesini düzenleyin, domainlerimiz boşa düşüyor diye. Verilen cevap çok komikti. Spam kutunuza bakın 1 ay önce mail gönderdik.

Şu ana kadar çalıştığım tüm firmalar son 15 gün, son 7 gün ve son gün bildirim maili gönderir. İsimtescil 1 ay önce bir mail göndermiş. (Gelip gelmediği mechul)