Konu
İsimtescil...
15-08-2010, 00:18:07
#14
Must4f4
BEn sadece kaza eseri isimtescilden almıştım. Daha almak mı? Yada üye girişi yapmak mı töbeee. Domainimi geri alır başka firmaya transfer eder üyeliğimide hiç kullanmam kendi kendileri ile köşe kapmaca oynasınlar.