• 14-09-2008, 13:01:54
    #10
    Buraya işlemin sonuçlanınca ne şekilde hallettiğini yazarsan sevinirim.

    Benim bildiğim kadarı ile İHS artık haftasonları da teknik destek veriyor. Fakat domain ile ilgili olarak destek veriyor mu bilemiyorum.
  • 14-09-2008, 13:04:26
    #11
    az önce geldi dün gönderdiğim ticket'e cevap

    Alıntı
    Merhaba,

    İHS içi alan adı transfer işlemleri haftaiçi mesai saatleri içerisinde muhasebe departmanımız tarafından gerçekleştirilmektedir.

    İyi Çalışmalar
  • 14-09-2008, 16:03:20
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Pazartesi - Cuma günleri arası saat 11:00 de kontrol edilir.
    bu saatlerde bakıyorlar
  • 14-09-2008, 16:06:39
    #13
    İHS'yi r10'da övdüğüm için herkesten özür dilerim

    amaç kurallarmış, müşteri memnuniyeti değil. üzgünüm. Yaptığım ufak bir hata yüzünden bir domaini kaybettim bende, işin kötüsü domain reglendi, ancak İHS personelinin insiyatifinde bana verilmesi. Onlar da tabiki işi yokuşa sürüyor.
  • 14-09-2008, 17:32:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Domain'im ile ilgili bi sorunum olmuştu ticket attım 45 sonra sorun çözüldü forever ihs
  • 15-09-2008, 01:13:17
    #15
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İHS'yi r10'da övdüğüm için herkesten özür dilerim

    amaç kurallarmış, müşteri memnuniyeti değil. üzgünüm. Yaptığım ufak bir hata yüzünden bir domaini kaybettim bende, işin kötüsü domain reglendi, ancak İHS personelinin insiyatifinde bana verilmesi. Onlar da tabiki işi yokuşa sürüyor.
    Keşke Alantron'un Backorder hizmetini kullansaydın. Domainini kurtarma şansın doğardı. Neyse arkadaşım, geçmiş olsun demekten başka çare yok.
  • 15-09-2008, 11:38:12
    #16
    saat 11:35 ve nihayet domain geldi bravo ihs
  • 15-09-2008, 12:41:11
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Söylediğin üzere Hafta içi mesai saatlerinde işlemi yapacaklarını söylemişler ve yine söylediğin gibi pazartesi günü mesai saatleri içerisinde de işlemini yapmışlar. Problem nedir? Tam olarak anlayamadım ??
  • 15-09-2008, 12:51:43
    #18
    CyBerX89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediğin üzere Hafta içi mesai saatlerinde işlemi yapacaklarını söylemişler ve yine söylediğin gibi pazartesi günü mesai saatleri içerisinde de işlemini yapmışlar. Problem nedir? Tam olarak anlayamadım ??
    bana göre problem koskoca ihs gibi bir firmanın kullanıcılarının haftanın 7 günü 24 saati diğer firmalar gibi kullanıcıların alan adlarını transfer edicek bir servisin bulunmaması anladın mı ?