Konu
ihs hakkında
15-09-2008, 12:41:11
#17
CyBerX89
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Söylediğin üzere Hafta içi mesai saatlerinde işlemi yapacaklarını söylemişler ve yine söylediğin gibi pazartesi günü mesai saatleri içerisinde de işlemini yapmışlar. Problem nedir? Tam olarak anlayamadım ??