Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İHS'yi r10'da övdüğüm için herkesten özür dilerim

amaç kurallarmış, müşteri memnuniyeti değil. üzgünüm. Yaptığım ufak bir hata yüzünden bir domaini kaybettim bende, işin kötüsü domain reglendi, ancak İHS personelinin insiyatifinde bana verilmesi. Onlar da tabiki işi yokuşa sürüyor.
Keşke Alantron'un Backorder hizmetini kullansaydın. Domainini kurtarma şansın doğardı. Neyse arkadaşım, geçmiş olsun demekten başka çare yok.