İHS'yi r10'da övdüğüm için herkesten özür dilerim
amaç kurallarmış, müşteri memnuniyeti değil. üzgünüm. Yaptığım ufak bir hata yüzünden bir domaini kaybettim bende, işin kötüsü domain reglendi, ancak İHS personelinin insiyatifinde bana verilmesi. Onlar da tabiki işi yokuşa sürüyor.