2006 yılında ilk domainim olan
2012 yılında geri aldım,domain uzun süre sedo'da park edilmişti acaba bunun zararı olurmu? ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim?Fikirlerinizi bekliyorum efendim.
16
●874
2012 yılında geri aldım,domain uzun süre sedo'da park edilmişti acaba bunun zararı olurmu? ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim?Fikirlerinizi bekliyorum efendim.
bakalım fikirler geldikçe satmaktan vazgeçebilirim...