• 30-09-2012, 16:27:50
    #1
    Merhabalar arkadaşlar;
    2006 yılında ilk domainim olan 2012 yılında geri aldım,domain uzun süre sedo'da park edilmişti acaba bunun zararı olurmu? ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim?Fikirlerinizi bekliyorum efendim.
  • 30-09-2012, 16:30:25
    #2
    h.olsun hocam darısı bana bende izlenet.net i düşürmüştüm.

    fazla bir zararı olmayacağını düşünüyorum
  • 30-09-2012, 16:35:42
    #3
    fena değil akıl da kalıcıymış. Zararı olacağını pek düşünmüyorum kendini zamanla toplar.

    Fakat faaileye geçirmek lazım forum mu kuracaksınız? portal gibi bir şeymi
  • 30-09-2012, 16:37:45
    #4
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    h.olsun hocam darısı bana bende izlenet.net i düşürmüştüm. fazla bir zararı olmayacağını düşünüyorum
    Teşekkürler umarım sende domaini'ne kavuşursun.

    Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fena değil akıl da kalıcıymış. Zararı olacağını pek düşünmüyorum kendini zamanla toplar.Fakat faaileye geçirmek lazım forum mu kuracaksınız? portal gibi bir şeymi
    bende onu düşünüyorum acaba ne kursam???
  • 30-09-2012, 16:39:40
    #5
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler umarım sende domaini'ne kavuşursun.


    bende onu düşünüyorum acaba ne kursam???
    Türkiye de artık forum pek işlemiyor fakat kadınlara yönelik portal tarzın da üyelikli bir sistem kurabilirsin kadınlar fistik falan aklın da kalır yani
  • 30-09-2012, 16:44:59
    #6
    Ssedo Düşünce Tarzını Beğendim

    Evet Bayanlar Hakkında Portal Daha Mantıklı Olur.
  • 30-09-2012, 16:46:54
    #7
    Hayırlı olsun. Bundan Fıstık Gibi Forum olur
  • 30-09-2012, 17:44:17
    #8
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ssedo Düşünce Tarzını Beğendim
    Evet Bayanlar Hakkında Portal Daha Mantıklı Olur.
    Portal kurmak istersem acaba WP'mi kullanmam gerekiyor?

    candost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Bundan Fıstık Gibi Forum olur
    Olur inşallah bakalım fikirler geldikçe satmaktan vazgeçebilirim...
  • 30-09-2012, 22:59:26
    #9
    Fistik gibi ) Guzeller galerisi olur ))