Konu
çok sevinçliyim
30-09-2012, 16:27:50
#1
fistikTUBE
Merhabalar arkadaşlar;
2006
yılında ilk domainim olan
2012 yılında geri aldım,domain uzun süre sedo'da park edilmişti acaba bunun zararı olurmu? ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim?Fikirlerinizi bekliyorum efendim.