Merhabalar arkadaşlar;
2006 yılında ilk domainim olan 2012 yılında geri aldım,domain uzun süre sedo'da park edilmişti acaba bunun zararı olurmu? ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim?Fikirlerinizi bekliyorum efendim.