h.olsun hocam darısı bana bende izlenet.net i düşürmüştüm.

fazla bir zararı olmayacağını düşünüyorum
Teşekkürler umarım sende domaini'ne kavuşursun.
fena değil akıl da kalıcıymış. Zararı olacağını pek düşünmüyorum kendini zamanla toplar.Fakat faaileye geçirmek lazım forum mu kuracaksınız? portal gibi bir şeymi
bende onu düşünüyorum acaba ne kursam???