CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
h.olsun hocam darısı bana bende izlenet.net i düşürmüştüm. fazla bir zararı olmayacağını düşünüyorum
Teşekkürler umarım sende domaini'ne kavuşursun.

Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fena değil akıl da kalıcıymış. Zararı olacağını pek düşünmüyorum kendini zamanla toplar.Fakat faaileye geçirmek lazım forum mu kuracaksınız? portal gibi bir şeymi
bende onu düşünüyorum acaba ne kursam???