Fistik gibi ) Guzeller galerisi olur ))
evet bunuda düşünmedim değil ama adsense gıdıklıyor o zaman beni
Ben eskiden ne dandirik domainler alıyordum :=) anlatsam gülmekten yerlere yatarsın.:=) Şimdi onları hatırlamak bile istemiyorum :=)
dandirik derken benim domainden mi bahsediyorsun merak ettim
şaka maka domain iyiymiş hem erkeklere yapabilirsin hem kadınlara..
evet domain hızlı bir domain değerlendirdiğim zaman iyi olucak sanırım.
Forum kurarsanız pek uzun soluklu olacağını sanmıyorum, hayırlı olsun diyelim.Ek olarak aklıma nedense bu geldi
evet forum değilde WP kurmayı düşünüyorum.
teşekkürler.
Kardeş aynı hevesle bende forumklas.com'u almıştım. Fakat hevesim kaçtı sattım
soRma ben aldığım domainleri ve yaptığım projeleri satmaya kıyamıyorum.
Hayırlı olsunç
teşekkürler.