• 30-09-2012, 23:02:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar;
    2006 yılında ilk domainim olan 2012 yılında geri aldım,domain uzun süre sedo'da park edilmişti acaba bunun zararı olurmu? ve bu domaini nasıl değerlendirebilirim?Fikirlerinizi bekliyorum efendim.
    Ben eskiden ne dandirik domainler alıyordum :=) anlatsam gülmekten yerlere yatarsın.:=) Şimdi onları hatırlamak bile istemiyorum :=)
  • 30-09-2012, 23:05:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    şaka maka domain iyiymiş hem erkeklere yapabilirsin hem kadınlara..
  • 30-09-2012, 23:08:18
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forum kurarsanız pek uzun soluklu olacağını sanmıyorum, hayırlı olsun diyelim.Ek olarak aklıma nedense bu geldi
  • 30-09-2012, 23:15:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 30-09-2012, 23:34:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş aynı hevesle bende forumklas.com'u almıştım. Fakat hevesim kaçtı sattım
  • 30-09-2012, 23:42:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsunç
  • 01-10-2012, 12:11:36
    #16
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fistik gibi ) Guzeller galerisi olur ))
    evet bunuda düşünmedim değil ama adsense gıdıklıyor o zaman beni

    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eskiden ne dandirik domainler alıyordum :=) anlatsam gülmekten yerlere yatarsın.:=) Şimdi onları hatırlamak bile istemiyorum :=)
    dandirik derken benim domainden mi bahsediyorsun merak ettim

    RobinsonCrusoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka maka domain iyiymiş hem erkeklere yapabilirsin hem kadınlara..
    evet domain hızlı bir domain değerlendirdiğim zaman iyi olucak sanırım.

    HKND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurarsanız pek uzun soluklu olacağını sanmıyorum, hayırlı olsun diyelim.Ek olarak aklıma nedense bu geldi
    evet forum değilde WP kurmayı düşünüyorum.

    Zelzele255 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    teşekkürler.

    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş aynı hevesle bende forumklas.com'u almıştım. Fakat hevesim kaçtı sattım
    soRma ben aldığım domainleri ve yaptığım projeleri satmaya kıyamıyorum.

    Metin47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsunç
    teşekkürler.
  • 01-10-2012, 14:03:11
    #17
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    dandirik derken benim domainden mi bahsediyorsun merak ettim

    Yok arkadaşım ben kendi domainlerim için söylemiştim.Yoksa domainin güzel