• 25-09-2010, 12:33:27
    #10
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satanizmin tanımından çok, satanizm in saçmalığından bahsetmek lazım diye düşünüyorum, iİnsanımızın başı az ağrımadı bu meret yüzünden.
    Çok iyi bir noktaya değinmiş görüş çok güzel katılıyorum, satanizmin saçmalıklarını anlatan bir içerikle doldurulması faydalı olacaktır. İnsanları kötüye değil, iyiye doğruya yönlendirmek kişilerin hayat felsesi olmalıdır diye düşünüyorum.
  • 25-09-2010, 12:58:28
    #11
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış...
    bu saçmalığı gündeme bile almamalı...
    ne kadar konuşursan o kadar prim yapar.
    domaini alman, sadece alması muhtemel kişilere engel olduğu için işe yarar.
    mesela bende de ateistforum-com var.
    kaç kere teklif geldi ama ben yaşadığım sürece kimse alamaz.
    o domain benim hiç ilgimi çekmez sen yasadıgın surece
    güzel domainmiş
  • 25-09-2010, 13:07:00
    #12
    Kötü Kedi Şerafettin güzel fikir.
  • 25-09-2010, 17:04:34
    #13
    en iyisi bekleteyim ben bunu. belki bir projede falan kullanırım ilerde lazım olur
  • 26-09-2010, 09:12:31
    #14
    Lütfücan kardeşim hayırlı olsun. Bence bu domaini satanizm'in neden oluştuğunu, bu tür sapkınlıklarla karşılaşmamak için çocuklarımızı nasıl yetiştirmemiz gerektiği gibi "Antisatanizm" sitesi kurarsan çok güzel bir amaca hizmet etmiş olursun. Hayırlı olsun kardeşim.
  • 26-09-2010, 09:33:24
    #15
    wertaces adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfücan kardeşim hayırlı olsun. Bence bu domaini satanizm'in neden oluştuğunu, bu tür sapkınlıklarla karşılaşmamak için çocuklarımızı nasıl yetiştirmemiz gerektiği gibi "Antisatanizm" sitesi kurarsan çok güzel bir amaca hizmet etmiş olursun. Hayırlı olsun kardeşim.
    net uzantısı da düşmüş farketmemiştim onu da aldım az önce. (turank sağolsun)
    fırsatım olunca değerlendirmeyi düşünüyorum...
  • 26-09-2010, 12:07:44
    #16
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış...
    bu saçmalığı gündeme bile almamalı...
    ne kadar konuşursan o kadar prim yapar.
    domaini alman, sadece alması muhtemel kişilere engel olduğu için işe yarar.
    mesela bende de ateistforum-com var.
    kaç kere teklif geldi ama ben yaşadığım sürece kimse alamaz.
    ateistlerin yeterli sayıda forumları var zaten her insan kendi yaşamını yaşamakta hürdür.

    bu arada domaini açıkçası ben beğenmedim. işlevselliği olmadığını düşünüyorum.
  • 26-09-2010, 12:47:32
    #17
    Domain olarak prim yapması açısından işe yarar ama site kurmayı düşünme hackcılarla başedemezsin.Emo forumu kurmuştum emo değilim kurdugumda emonun e sindende anlamazdım güncel tarz ticaret amaçlı kurmuştum halbuki, sıfırdan 2000 hite kadar getirdim bi sürü üyeler konu oldu hacklarla başedemedim satanisti hiç düşünemiyorum:S
    Ayrıca arkadaşların da dediği gibi modası geçti bilişim polisi takipte olur anti satanizim olarak değerlendirmek daha iyi olabilir:S