lutfucan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satanizm
16
●897
- 25-09-2010, 12:58:28o domain benim hiç ilgimi çekmez sen yasadıgın sureceturank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

güzel domainmiş
- 26-09-2010, 09:12:31Lütfücan kardeşim hayırlı olsun. Bence bu domaini satanizm'in neden oluştuğunu, bu tür sapkınlıklarla karşılaşmamak için çocuklarımızı nasıl yetiştirmemiz gerektiği gibi "Antisatanizm" sitesi kurarsan çok güzel bir amaca hizmet etmiş olursun. Hayırlı olsun kardeşim.
- 26-09-2010, 09:33:24net uzantısı da düşmüş farketmemiştim onu da aldım az önce. (turank sağolsun)wertaces adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fırsatım olunca değerlendirmeyi düşünüyorum... - 26-09-2010, 12:07:44ateistlerin yeterli sayıda forumları var zatenturank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her insan kendi yaşamını yaşamakta hürdür.
bu arada domaini açıkçası ben beğenmedim. işlevselliği olmadığını düşünüyorum. - 26-09-2010, 12:47:32Domain olarak prim yapması açısından işe yarar ama site kurmayı düşünme hackcılarla başedemezsin.Emo forumu kurmuştum emo değilim kurdugumda emonun e sindende anlamazdım güncel tarz ticaret amaçlı kurmuştum halbuki, sıfırdan 2000 hite kadar getirdim bi sürü üyeler konu oldu hacklarla başedemedim satanisti hiç düşünemiyorum:S
Ayrıca arkadaşların da dediği gibi modası geçti bilişim polisi takipte olur anti satanizim olarak değerlendirmek daha iyi olabilir:S
