• 24-09-2010, 19:43:33
    #1
    satanizm.org domainim hakkında mantıklı değerlendirmelerinizi rica ediyorum.

    Edit : satanizm.net domainini de aldım...
  • 24-09-2010, 19:44:39
    #2
    Aklıma kötü kötü şeyler geliyor
  • 24-09-2010, 19:49:48
    #3
    satanist olsa güzeldide bu pek iyi değil
  • 24-09-2010, 21:07:27
    #4
    satanizm.Org ile Yapılacak Tek şey Satanistlerin Yaşam Tarzı , Dini Hayatları , Giyim Tarzı , Hayat Felsefeleri Kısaca Bir Satanist'in Hayatını anlattın
  • 24-09-2010, 21:11:44
    #5
    satanizmin tanımından çok, satanizm in saçmalığından bahsetmek lazım diye düşünüyorum, iİnsanımızın başı az ağrımadı bu meret yüzünden.
  • 24-09-2010, 21:13:47
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aslında güzel domain ama eski satanistlerden kim kaldı hey gidi günler
  • 25-09-2010, 11:51:01
    #7
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Koy kötü kedi şerafettini gitsin =)
    komik bir site yapabilirsin
  • 25-09-2010, 12:17:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Satarsan satanist birine satacaskın artık
  • 25-09-2010, 12:24:41
    #9
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    eskiden iyi iş yapardı.
    ama artık eski modası geçti satanizmin...