yanlış...
bu saçmalığı gündeme bile almamalı...
ne kadar konuşursan o kadar prim yapar.
domaini alman, sadece alması muhtemel kişilere engel olduğu için işe yarar.
mesela bende de ateistforum-com var.
kaç kere teklif geldi ama ben yaşadığım sürece kimse alamaz.
ateistlerin yeterli sayıda forumları var zaten

her insan kendi yaşamını yaşamakta hürdür.
bu arada domaini açıkçası ben beğenmedim. işlevselliği olmadığını düşünüyorum.