satanizmin tanımından çok, satanizm in saçmalığından bahsetmek lazım diye düşünüyorum, iİnsanımızın başı az ağrımadı bu meret yüzünden.
Çok iyi bir noktaya değinmiş görüş çok güzel katılıyorum, satanizmin saçmalıklarını anlatan bir içerikle doldurulması faydalı olacaktır. İnsanları kötüye değil, iyiye doğruya yönlendirmek kişilerin hayat felsesi olmalıdır diye düşünüyorum.