Yeni regledim nasıl ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni regledim nasıl ?
13
●
779
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Yeni regledim nasıl ?
1
2
17-09-2010, 18:31:15
#1
Misafir
Beyler,
Yeni domain regledim nasıl fikrinizi alayım ? Ne kadar eder sizce ? İş yaparmı
www(dot)filmseyret(dot)in
17-09-2010, 18:31:40
#2
Cinan
Alıntı
Reg fee
17-09-2010, 18:32:08
#3
DeLtaTR
Üyeliği durduruldu
gayet güzel domain hayırlı olsun.
17-09-2010, 18:32:55
#4
GitmekaL
Domain Register Ücreti Eder.Uzantı Bitirmiş Domaini.
17-09-2010, 18:34:41
#5
BY_TURKER
Güzel bir domain.
Hayırlı olsun.
18-09-2010, 21:31:06
#6
DarkStyLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
filmseyretin değilde filmseyred.in olabilirdi.Çalışmak lazım uzantı için
18-09-2010, 21:34:28
#7
kopicik
site kurup birşeyler yaparsan tabii iş yapar ama böyle değersiz gibi gözüküyor... çalışmak lazım...hayırlı olsun yinede
18-09-2010, 21:37:48
#8
bycapslock
DarkStyLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
filmseyretin değilde filmseyred.in olabilirdi.Çalışmak lazım uzantı için
Arkadaşın dediği gibi olsa daha iyi olurmuş..
18-09-2010, 23:48:45
#9
Sekoo
Uzantılar hakkında artık yorum yapmıcam.Çünkü google ne düşünür bilmiyorum ancak kelimesi itibari ile keyword domain gözü ile bakıyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler