Yeni regledim nasıl ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni regledim nasıl ?
13
●
779
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Yeni regledim nasıl ?
1
2
19-09-2010, 00:08:13
#10
Cnq
Üyeliği durduruldu
domain üzerinde çalışılması gerekir.
19-09-2010, 00:09:41
#11
KarinGoo
idare eder işte uzantı biraz sorunlu olmuş ancak güzel bir proje ile domaine değer kazandırabilirsin.
19-09-2010, 00:13:48
#12
RQ7
saçma sapan domainlerle com alacağına .in alsın daha iyi. bence gayet güzel domain ama proje yapcaksan. ha ilerde satabilirsin orasını bilemem.
21-09-2010, 15:15:07
#13
WBmuHAfiz
bence .in domaini öle kötü bir uzantı değil proje yapılanlar googlede iyi yerlere gelebiliyor, filmizle.in'i alan arkadas 1000$ istiyordu en son
bu arada sinemaizle.in 'de bende bi denemek icin açtım,kaptacam bekletmeyi yada satmayı düşünüyorum...
21-09-2010, 15:16:26
#14
teknolojiblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha güzel isimleri düşünerek isim almanızı öneririm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler