Konu
Yeni regledim nasıl ?
18-09-2010, 21:34:28
#7
kopicik
site kurup birşeyler yaparsan tabii iş yapar ama böyle değersiz gibi gözüküyor... çalışmak lazım...hayırlı olsun yinede