• 25-10-2009, 02:09:05
    #1
    e-ask.org domainini almıştım sizce neye gider ne kadar eder ?
  • 25-10-2009, 14:32:53
    #2
    macrocin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-ask.org domainini almıştım sizce neye gider ne kadar eder ?

    Bu Domaini Satıyordunuz ve Domain Bende kalmıştı.
    Dolayısıyla Siz panelde sorun var şu var bu var diyerekten domaini
    bana malesef 'Ki göndermediniz şuan size -itrade kullanacagım ayrıca konuyu Report ediyorum.

    Tam 5 aydır yalandan Domaini Panelinizde tutuyorsunuz ve şimdi gayet yüzsüzce kardeşim domain hakkında fikir almak istiyorsunuz bu yaptıgınız etik bir davranış degil.

    evet Domaini Satış Linkiniz.

    https://www.r10.net/domain-satis/3812...-1-tl-den.html
  • 25-10-2009, 17:03:46
    #3
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Domaini Satıyordunuz ve Domain Bende kalmıştı.
    Dolayısıyla Siz panelde sorun var şu var bu var diyerekten domaini
    bana malesef 'Ki göndermediniz şuan size -itrade kullanacagım ayrıca konuyu Report ediyorum.

    Tam 5 aydır yalandan Domaini Panelinizde tutuyorsunuz ve şimdi gayet yüzsüzce kardeşim domain hakkında fikir almak istiyorsunuz bu yaptıgınız etik bir davranış degil.

    evet Domaini Satış Linkiniz.

    https://www.r10.net/domain-satis/3812...-1-tl-den.html
    İsim tescil.com firmasında duran bir domaindi ve bu acık arttırmayı arkadaş kazandı bunu inkar etmiyorum kabul ediyorum.
    Aradan 5 ay geçti ve ben bu arkadaşla aramızda geçen diyologu unuttum.
    İsimtescil sitesinde domaini arkadasa transfer etmek istedim ancak tel nom değiştiğim için kimlik bilgilerini istedi.
    Ben kimlik bilgilerimide yolladım .
    Ama isimtescil hatayı daha düzeltmedi bakabilirsiniz benim isim tescil üzerinden herhangi vbir domain satışım yok bu problem yüzünden.
    Arkadaş bana yüzsüz demiş ben zaten ddomaini satmak istesemde satamıyorum çinkü sorun var sen bana medenice bunu dese idin kardes böyle oldu bu domaini bana verdin bende insanice size transfer ederim parasını falanda istemiyorum helali hoş olsun.
  • 25-10-2009, 17:11:37
    #4
    Şimdi Burda Arıza Cıkarmanın Bir Anlamı yok Bu Nedenle Ben Durumu r10 Mod Arkadaşlara İlettim.

    domaini açık arttırmaya girdigim zaman bitiminde size çok sever Pm attım. ve sonucunda siz bu konuda her hangi bir şekilde dönüş yapmadınız.

    5 ay sonra bu domain hakkında " ne eder" gibi bir fikir sormanız ticaret ahlakını uygun olmaz.

    " yavuz hırsız ev sahibini bastırır mantıgı ile yola devam ediyorsun. "

    Bu Konu İçin Son Mesajımdır. Saygılarımla.
  • 25-10-2009, 17:17:34
    #5
    Ben burada arıza çıkarmıyorum bu bir.İikincisi ben size domain vermiyorum demiyorum buda iki.Sizin ticaret ahlakınızda aldığınız domaini 5 ay sonra alevlendirmek varsa bunada yazıklar olsun diyoruum..
  • 25-10-2009, 18:03:09
    #6
    Olmuş bir hata.. Görüşün, anlaşın..Geri dönüşü olmayan bir durum değil..Birbirimizi bu tür şeyler için kırmaya gerek yok..
  • 25-10-2009, 18:18:56
    #7
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmuş bir hata.. Görüşün, anlaşın..Geri dönüşü olmayan bir durum değil..Birbirimizi bu tür şeyler için kırmaya gerek yok..
    bende bunu anlatmaya çalışıorum ama arkadaş hemen - itraidera sarıldı ayıp oldu
  • 25-10-2009, 22:54:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    macrocin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bunu anlatmaya çalışıorum ama arkadaş hemen - itraidera sarıldı ayıp oldu
    bu gün sorun çözülmediyse, yarın sorun çözülmesi için elinizden geleni yapmalıydınız.