e-ask.org domainini almıştım sizce neye gider ne kadar eder ?
Bu Domaini Satıyordunuz ve Domain Bende kalmıştı.
Dolayısıyla Siz panelde sorun var şu var bu var diyerekten domaini
bana malesef 'Ki göndermediniz şuan size -itrade kullanacagım ayrıca konuyu Report ediyorum.
Tam 5 aydır yalandan Domaini Panelinizde tutuyorsunuz ve şimdi gayet yüzsüzce kardeşim domain hakkında fikir almak istiyorsunuz bu yaptıgınız etik bir davranış degil.
evet Domaini Satış Linkiniz.
https://www.r10.net/domain-satis/3812...-1-tl-den.html