macrocin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-ask.org domainini almıştım sizce neye gider ne kadar eder ?

Bu Domaini Satıyordunuz ve Domain Bende kalmıştı.
Dolayısıyla Siz panelde sorun var şu var bu var diyerekten domaini
bana malesef 'Ki göndermediniz şuan size -itrade kullanacagım ayrıca konuyu Report ediyorum.

Tam 5 aydır yalandan Domaini Panelinizde tutuyorsunuz ve şimdi gayet yüzsüzce kardeşim domain hakkında fikir almak istiyorsunuz bu yaptıgınız etik bir davranış degil.

evet Domaini Satış Linkiniz.

https://www.r10.net/domain-satis/3812...-1-tl-den.html