Şimdi Burda Arıza Cıkarmanın Bir Anlamı yok Bu Nedenle Ben Durumu r10 Mod Arkadaşlara İlettim.

domaini açık arttırmaya girdigim zaman bitiminde size çok sever Pm attım. ve sonucunda siz bu konuda her hangi bir şekilde dönüş yapmadınız.

5 ay sonra bu domain hakkında " ne eder" gibi bir fikir sormanız ticaret ahlakını uygun olmaz.

" yavuz hırsız ev sahibini bastırır mantıgı ile yola devam ediyorsun. "

Bu Konu İçin Son Mesajımdır. Saygılarımla.