axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmuş bir hata.. Görüşün, anlaşın..Geri dönüşü olmayan bir durum değil..Birbirimizi bu tür şeyler için kırmaya gerek yok..
bende bunu anlatmaya çalışıorum ama arkadaş hemen - itraidera sarıldı ayıp oldu