• 07-09-2009, 16:47:39
    #1
    www.ircforumlari.biz domaini ve sitemiz adına incelemeler yaparak düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.

    Katılanlara şimdiden teşekkürler
  • 08-09-2009, 07:02:03
    #2
    Misafir
    Boşta görsem, almazdım.
  • 10-09-2009, 19:06:13
    #3
    ONGUN KAHRAMAN kıskançlığı geç saçma saçma alakasız mesajlar vs. yapma.Sen konularıma yazma.Kirlilik yaratma.


    Dikkat et kendine bir düşman daha kazandırma..
    En köklü düşman
  • 10-09-2009, 19:24:31
    #4
    Misafir
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ONGUN KAHRAMAN kıskançlığı geç saçma saçma alakasız mesajlar vs. yapma.Sen konularıma yazma.Kirlilik yaratma.
    Dikkat et kendine bir düşman daha kazandırma..
    En köklü düşman

    Bak, tırstım şimdi.
  • 10-09-2009, 19:37:20
    #5
    Polemik yaratmak istemem Kungiman ama konuda yazılanları ve imzalardaki siteleri karşılaştırdığımızda ZurnaTurk'ün sitesi daha iyi görünüyor.Ayrıca görüşleri istiyorsun adam görüş belirtiyor ve bu görüşe karşı anormal bir cevap veriyorsun.Yinede hayırlı olsun ama büyük irc forumları var ve bunların yanında fazla iş yapacağını sanmıyorum. Kolay gelsin.
  • 10-09-2009, 20:22:21
    #6
    Konu dışı ama İrcforumlari.net ne oldu bileniniz varmı?
  • 10-09-2009, 20:40:28
    #7
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Arkadaş görüşünü belirtmiş. Neden bu kadar celallendin anlayamadım Kungiman
  • 10-09-2009, 22:55:01
    #8
    UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş görüşünü belirtmiş. Neden bu kadar celallendin anlayamadım Kungiman
    Bu konu dışı beyler.Konuya yazmış olduğu yazısınla alakasız.O bilir ne neymiş. Ayrıca her domainin büyüğü küçüğü var.Herkez emeğine göre çalışıyor.Neyse konu taşmasın

    Teşekkürler
  • 10-09-2009, 22:56:52
    #9
    MaNiaCc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polemik yaratmak istemem Kungiman ama konuda yazılanları ve imzalardaki siteleri karşılaştırdığımızda ZurnaTurk'ün sitesi daha iyi görünüyor.Ayrıca görüşleri istiyorsun adam görüş belirtiyor ve bu görüşe karşı anormal bir cevap veriyorsun.Yinede hayırlı olsun ama büyük irc forumları var ve bunların yanında fazla iş yapacağını sanmıyorum. Kolay gelsin.

    hocam biz daha tam manasında 10 günlük siteyiz.. mevzu çok uzun şimdi uzatılcak tarafıda yok.zamanla ne ne olur ne biter görürüz zaten