• 10-09-2009, 23:10:24
    #10
    Misafir
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz daha tam manasında 10 günlük siteyiz.. mevzu çok uzun şimdi uzatılcak tarafıda yok.zamanla ne ne olur ne biter görürüz zaten

    Sen bu bölümü kullanıyorsan, yorumlar sitene değil alan adına gelir. Düşüncemi söylüyorum ki hâlâ ümitasyon alan adlarını almama düşüncesindeyim, sonra boş boş konuşup çocukça tehditlerde bulunuyorsun. Olumsuz görüşleri kaldıramayacaksan, başlık açmayacaksın.

    Bu arada, seni tanımam etmem. Ne mevzusundan bahsediyorsun? Asıl "konu taşırmak" dediğin, yapmakta olduğun gibi boş boş konuşarak olur.
  • 10-09-2009, 23:19:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bir yola girmişsiniz ve yolunuz açık olsun, ircforumlari.net açık olsa farklı yorum yapardım. Eğer bir yönetici olmak istiyorsanız ki forum çok büyük bir gönül ister ve disiplin ister, şu anki tavırlarınızı değiştirmeniz sizin için en iyisi olacaktır. Tasarım olarak hoş duruyor "ı" harfilerini de "i" yazmazsanız başarılı çalışmalarınız izlemekten zevk duyarız.
  • 11-09-2009, 00:41:48
    #12
    Filozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yola girmişsiniz ve yolunuz açık olsun, ircforumlari.net açık olsa farklı yorum yapardım. Eğer bir yönetici olmak istiyorsanız ki forum çok büyük bir gönül ister ve disiplin ister, şu anki tavırlarınızı değiştirmeniz sizin için en iyisi olacaktır. Tasarım olarak hoş duruyor "ı" harfilerini de "i" yazmazsanız başarılı çalışmalarınız izlemekten zevk duyarız.

    arkadaşım lütfen konu dısına tasırılmasın artık. + bizi lütfen başka yerlerle kıyaslamazsanız seviniriz

    biz IRCForumlari.Biz 'iz..