Kungiman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen bu bölümü kullanıyorsan, yorumlar sitene değil alan adına gelir. Düşüncemi söylüyorum ki hâlâ ümitasyon alan adlarını almama düşüncesindeyim, sonra boş boş konuşup çocukça tehditlerde bulunuyorsun. Olumsuz görüşleri kaldıramayacaksan, başlık açmayacaksın.
Bu arada, seni tanımam etmem. Ne mevzusundan bahsediyorsun? Asıl "konu taşırmak" dediğin, yapmakta olduğun gibi boş boş konuşarak olur.