Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biz daha tam manasında 10 günlük siteyiz.. mevzu çok uzun şimdi uzatılcak tarafıda yok.zamanla ne ne olur ne biter görürüz zaten

Sen bu bölümü kullanıyorsan, yorumlar sitene değil alan adına gelir. Düşüncemi söylüyorum ki hâlâ ümitasyon alan adlarını almama düşüncesindeyim, sonra boş boş konuşup çocukça tehditlerde bulunuyorsun. Olumsuz görüşleri kaldıramayacaksan, başlık açmayacaksın.

Bu arada, seni tanımam etmem. Ne mevzusundan bahsediyorsun? Asıl "konu taşırmak" dediğin, yapmakta olduğun gibi boş boş konuşarak olur.