Bir yola girmişsiniz ve yolunuz açık olsun, ircforumlari.net açık olsa farklı yorum yapardım. Eğer bir yönetici olmak istiyorsanız ki forum çok büyük bir gönül ister ve disiplin ister, şu anki tavırlarınızı değiştirmeniz sizin için en iyisi olacaktır. Tasarım olarak hoş duruyor "ı" harfilerini de "i" yazmazsanız başarılı çalışmalarınız izlemekten zevk duyarız.
arkadaşım lütfen konu dısına tasırılmasın artık. + bizi lütfen başka yerlerle kıyaslamazsanız seviniriz
biz IRCForumlari.Biz 'iz..