Polemik yaratmak istemem Kungiman ama konuda yazılanları ve imzalardaki siteleri karşılaştırdığımızda ZurnaTurk'ün sitesi daha iyi görünüyor.Ayrıca görüşleri istiyorsun adam görüş belirtiyor ve bu görüşe karşı anormal bir cevap veriyorsun.Yinede hayırlı olsun ama büyük irc forumları var ve bunların yanında fazla iş yapacağını sanmıyorum. Kolay gelsin.