Arkadaş görüşünü belirtmiş. Neden bu kadar celallendin anlayamadım Kungiman
Bu konu dışı beyler.Konuya yazmış olduğu yazısınla alakasız.O bilir ne neymiş. Ayrıca her domainin büyüğü küçüğü var.Herkez emeğine göre çalışıyor.Neyse konu taşmasın
Teşekkürler