• 30-07-2024, 13:17:51
    #1
    LİSANSLAYİCİ com olarak kaydettim. Kendi yazılımlarımın lisans sunucusu olarak kullanmayı planlıyorum ama sizce satılır mı? Satsam değeri olur mu? Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 30-07-2024, 13:18:36
    #2
  • 30-07-2024, 13:28:38
    #3

    Boşta Hocam Bilginize 😇
  • 30-07-2024, 13:34:05
    #4
    HizliResim.Net
    Kayıt parasına yazık
    Siz hiç lisanslayıcı olarak arama yaptınız mı?

  • 30-07-2024, 13:38:53
    #5
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt parasına yazık
    Siz hiç lisanslayıcı olarak arama yaptınız mı?

    Asıl amacım kendi yazılımlarımın lisans sunucusu olarak çalışmasıydı yani satma amacıyla almamıştım. Sonradan merak edip açtım konuyu.
  • 30-07-2024, 13:46:33
    #6
    BABER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LİSANSLAYİCİ com olarak kaydettim. Kendi yazılımlarımın lisans sunucusu olarak kullanmayı planlıyorum ama sizce satılır mı? Satsam değeri olur mu? Yorumlarınızı bekliyorum.
    Benim rakiplere satarsanız sevinirim
  • 30-07-2024, 13:49:14
    #7
    Eksiksizajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim rakiplere satarsanız sevinirim
    Bir üst mesajda da belirttiğim üzere satma amacıyla almamıştım. Zaten engin hocamın attığı kısma göre de bir değeri yok. Kendi lisans sunucum için kullanmaya devam edeceğim. Doğum gününüz kutlu olsun bu arada.