Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt parasına yazık
Siz hiç lisanslayıcı olarak arama yaptınız mı?

Asıl amacım kendi yazılımlarımın lisans sunucusu olarak çalışmasıydı yani satma amacıyla almamıştım. Sonradan merak edip açtım konuyu.