BABER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LİSANSLAYİCİ com olarak kaydettim. Kendi yazılımlarımın lisans sunucusu olarak kullanmayı planlıyorum ama sizce satılır mı? Satsam değeri olur mu? Yorumlarınızı bekliyorum.
Benim rakiplere satarsanız sevinirim