Eksiksizajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim rakiplere satarsanız sevinirim
Bir üst mesajda da belirttiğim üzere satma amacıyla almamıştım. Zaten engin hocamın attığı kısma göre de bir değeri yok. Kendi lisans sunucum için kullanmaya devam edeceğim. Doğum gününüz kutlu olsun bu arada.