• 21-06-2009, 09:04:41
    #1
    aklıma gelid bakalım boş kalmış mı diye gladio ile ilgili tüm uzantılar dolu bende gladyo arattım ondada sadece ınfo bostu regledim sizce ne yapmalıyım?
  • 21-06-2009, 12:14:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gladio.info olsaydı daha iyi olurdu
    ama kurtlarvadisi.gladyo.info açabilirsin..
  • 21-06-2009, 14:40:40
    #3
    reg fee eder bence
  • 21-06-2009, 14:43:28
    #4
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reg fee eder bence

    yani biz bölümlük film için değmezdi hocam ya
  • 21-06-2009, 14:56:25
    #5
    türk insanı zaten gladyo diye aratır merak etme
  • 21-06-2009, 15:21:22
    #6
    axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk insanı zaten gladyo diye aratır merak etme
    Heheh güzeldi...
    Videoevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani biz bölümlük film için değmezdi hocam ya
    zaten reg ücreti 1 dolar dizi başlasın ben onu gününde çıkarırım
  • 22-06-2009, 03:15:41
    #7
    bence bu gladio olayına çok fazla yükleniyorsunuz. r10.net üyeleri olarak. her gün bi gladio domaini çıkıyor, yorum bekliyor. sonuçta bu şey bi film mi, ya da bir bölümü mü bilmiyorum tam ama. bence 1 defalık bi şey için cidden fazla harcama yapıyorsunuz.
  • 22-06-2009, 05:13:43
    #8
    fasfakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu gladio olayına çok fazla yükleniyorsunuz. r10.net üyeleri olarak. her gün bi gladio domaini çıkıyor, yorum bekliyor. sonuçta bu şey bi film mi, ya da bir bölümü mü bilmiyorum tam ama. bence 1 defalık bi şey için cidden fazla harcama yapıyorsunuz.
    bundan 2-3 sene önce yarışma domaini reglemiştim. 25k hit gördüm
    Daha yeni bir şarkısın sen yarışmasını reglemiştim. 3-4k gördüm 2 haftada 1 ay bende durdu reklam ve sattığım bana kar kaldı.
    Heleki kurtlar vadisi olunca olay bilemiyorum artık...
  • 22-06-2009, 05:34:29
    #9
    iyi bir domain, hayırlısı olsun.