Gladyo.Info Sizce?
17
●620
- 21-06-2009, 14:43:28
- 21-06-2009, 15:21:22Heheh güzeldi...axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten reg ücreti 1 dolar dizi başlasın ben onu gününde çıkarırımVideoevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2009, 03:15:41bence bu gladio olayına çok fazla yükleniyorsunuz. r10.net üyeleri olarak. her gün bi gladio domaini çıkıyor, yorum bekliyor. sonuçta bu şey bi film mi, ya da bir bölümü mü bilmiyorum tam ama. bence 1 defalık bi şey için cidden fazla harcama yapıyorsunuz.
- 22-06-2009, 05:13:43bundan 2-3 sene önce yarışma domaini reglemiştim. 25k hit gördümfasfakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha yeni bir şarkısın sen yarışmasını reglemiştim. 3-4k gördüm 2 haftada 1 ay bende durdu reklam ve sattığım bana kar kaldı.
Heleki kurtlar vadisi olunca olay bilemiyorum artık...

biz bölümlük film için değmezdi hocam ya