bence bu gladio olayına çok fazla yükleniyorsunuz. r10.net üyeleri olarak. her gün bi gladio domaini çıkıyor, yorum bekliyor. sonuçta bu şey bi film mi, ya da bir bölümü mü bilmiyorum tam ama. bence 1 defalık bi şey için cidden fazla harcama yapıyorsunuz.