axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türk insanı zaten gladyo diye aratır merak etme
Heheh güzeldi...
Videoevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani biz bölümlük film için değmezdi hocam ya
zaten reg ücreti 1 dolar dizi başlasın ben onu gününde çıkarırım