fasfakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence bu gladio olayına çok fazla yükleniyorsunuz. r10.net üyeleri olarak. her gün bi gladio domaini çıkıyor, yorum bekliyor. sonuçta bu şey bi film mi, ya da bir bölümü mü bilmiyorum tam ama. bence 1 defalık bi şey için cidden fazla harcama yapıyorsunuz.
bundan 2-3 sene önce yarışma domaini reglemiştim. 25k hit gördüm
Daha yeni bir şarkısın sen yarışmasını reglemiştim. 3-4k gördüm 2 haftada 1 ay bende durdu reklam ve sattığım bana kar kaldı.
Heleki kurtlar vadisi olunca olay bilemiyorum artık...