Nasıl? | R10+
60
●1.205
- 12-03-2021, 19:50:01ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekomoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar vakit ayırıp yorum yaptığınız için.Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 22:44:05webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkürler değerli arkadaşlar. 🙏scylla40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2021, 20:10:16Yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam. Logoyu Kanva ile yaptım, grafikerlik bilgim olmadığı için benden bu kadar.mergulergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
co uzantıyı sevmiyorum ama okunuşunu co ların güzel oluyor bazı domainlerde.buda okunuşu güzel olmuş
